بازدید سخنگو و دبیر هیات دولت از موسسه تبیان
علی بهادری جهرمی صبح روز سه‌شنبه ۲ آبان با حضور در مجموعه تبیان آنلاین با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد و از مجموعه بازدید کرد.

در این مراسم حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، احمد مداحی مدیرعامل مرکز رسانه‌ای سپهر، مهدی عرفاتی دبیر جشنواره ملی رسانه‌های کشور ، سیدرضا کاظمی مدیرعامل موسسه تبیان و معاونین بخش‌های مختلف موسسه تبیان حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم و پس از بازدید دبیر هیات دولت از معاونت‌های مخلتف موسسه تبیان، سیدرضا کاظمی درباره فعالیت‌های موسسه تبیان توضیحات بیشتری داد و مباحثی چون کارگزاری رسمی بودن تبیان، مسائل مرتبط با کلاهبرداری‌ صفحات غیررسمی با نام همدم برای ازدواج موقت و ارتباط با کارگروه‌های دولتی را مطرح کرد.

بهادری‌جهرمی درباره فعالیت‌های تبیان گفت: خلاقیت، تیم بودن، یکصدا بودن، به‌روز و پویا بودن از ویژگی‌های این مجموعه است و از خروجی آثار، گزارش‌ها و کارها این ویژگی‌ها مشهود است.

دبیر هیات دولت همچنین درباره اهمیت موضوع «خانواده» و پرداخت ویژه آن در تبیان اظهار کرد: موضوع خانواده موضوع خیلی مهمی است که روی آن کار می‌کنید و با این تیم خوب قطعا برای پیشبرد اهداف در این حوزه فعالیت ثمربخشی خواهید داشت.|منبع: تبیان
نظرات کاربران
UserName